malinthoris

Alla inlägg under februari 2013

Av malin thoris - 5 februari 2013 15:41

Oj. Nu har jag inte skrivit på ett tag, varför vet jag inte. Det som hänt sedan sist är väl att jag och abra har kommit i ordning i lägenheten och vi trivs jättebra. I alla fall jag :) abra har varit sjuk de senaste 2 veckorna och inte tyckt om någonting. Allt har varit jobbigt men så är det väl när man är liten och sjuk.
Just nu är jag nere i Halmstad igen. Det är skönt. Resan ner var dock jävligt jobbig eftersom jag blev stannad av polisen för fortkörning och fick böta 2000 kr :S jag är glad att jag inte blev av med körkortet, det hade ju varit så drygt. Hade känt mej handikappad utan att få köra bil.

Psykiskt mår jag si och så, det går upp och ner men jag gråter ingenting och har sällan ångest. Jag är mest nollställt eller bitter. Det känns som att min familj inte tycker om mej och allt jag gör är fel. Jag vill bara gömma mej och hålla allt för mej själv. Det är inte bra. Jag älskar ju min familj. Jag vet i alla fall att abra älskar mej, det är det som betyder allt.

Den här veckan kommer nog mest gå ut på att vila och bara vara, på söndag åker jag hem till min lilla älskling igen.

Ovido - Quiz & Flashcards