malinthoris

Direktlänk till inlägg 16 februari 2014

FUCK YOU PUTIN

Av malin thoris - 16 februari 2014 23:03

Och så glömde jag skriva om Fucking-Jävla-OS oxå. Till alla er som njuter av dessa OS-tider. Vad tänker ni med egentligen? Sitter ni enbart och njuter av alla jävla värdelösa medaljer som "vi" tar hem. "vi" har väl inte gjort ett jävla skit. Vi bara sitter här på våra feta arslen och förbi ser allt som egentligen finns bakom det här svindyra evenemanget...så där 320 miljarder som gått till att vi ska få en skön och trevlig stund tillsammans framför TV:n. FY FAN! Eller tänker ni längre än så? Kan ni förstå hur mycket gott alla dessa pengar hade kunnat gjort, för människor som inte får ett skit? Kan ni tänka er? kan ni tänker ett liv utan OS, eller går livet under? Tänk om OS hade kunnat hållas i ett land och stad där det redan finns möjlighet att ha detta evenemang utan att det ska gå så långt över styr. Och FUCK YOU PUTIN så jävla hårt det går. Han förtjänar ett järnspett långt upp i röven och inte en oskyldig byggarbetare som gick hem tomhänt efter månaders slit. Är det värt det? Att så många människor ska få lida för att vi ska få bra tv-underhållning? Det låter iaf så sjukt i mina öron.

 

Tänker ni någonsin steget längre?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin thoris - 17 september 2015 16:20

Vad är det som är fel?! Berätta vad fan som händer! Jag blir galen. Klandrar mej själv. Säg något då. Fan va arg jag blir. Jag blir ledsen. ...

Av malin thoris - 23 augusti 2015 22:26

Jag kommer från en liten by som heter Älvdalen, och många, jag säger inte alla, men många av de äldre generationerna är så förbannat djupt inskränkta så det är skrämmande. Så sjukt mycket fördommar vad gäller människor från andra länder. Min far t.ex...

Av malin thoris - 22 augusti 2015 19:37


Den här veckan har varit så jävla grym rent ut sagt! Träffat så många människor som jag tycker om. Antingen har vi träffats på stan eller så ha de kommit hem till mej på besök. Alltså ni, mina vänner, betyder så sjukt mycket och jag blir så glad och ...

Av malin thoris - 20 augusti 2015 11:47


16! Ja nu är det bara s.e.x.t.o.n dagar kvar. Sedan sitter vi på flyget mot Turkiet. Åh det ska bli så underbart härligt. Att lämna allt här hemma för två veckor. Det enda som jag är lite orolig över är hur Edit ska klara av värmen. Hon kommer ju sjä...

Av malin thoris - 20 augusti 2015 00:15

Vi har älskat varandra så det spelar ingen roll vad du säger. För det vi hade, det var äkta. Du säger attdu aldrig vetat vad dina känslor betytt men det vet jag, för jag har känt dom. När du var ledsen, så ville du aldrig vara ledsen eller visa de...

Ovido - Quiz & Flashcards