malinthoris

Alla inlägg under augusti 2013

Av malin thoris - 12 augusti 2013 00:53

Sitter och gör sista nattpasset på jobbet och nu till veckan kommer jag bara jobba två pass, 15 timmar totalt. Det har gått fort, det har gått bra och jag kommer sakna alla här. Men vi bor ju i älvdalen hela bunten så vi stöter nog på varandra igen. Motor och musikfestivalen är även den slut för i år. Jag själv hann inte se så mycket utav den, då jag jobbat natt hela helgen. Ganska gött att hålla sej nykter men jag har aldrig heller haft tråkigt tidigare år då jag festat istället. Jag får ta det nästa år igen.

Jag och Jonas var ju på way och west i torsdags oxå, enbart för att se Neil Young. Annars var det bara skitband den dagen. Det blev ju totalt misslyckat då de ställde in. Allt i onödan. Det berodde på att gitarristen har fått en mild fraktur i handen, så de ställde in hela europa-turnen. Jag hoppas bara jag får en till chans att se honom, det är något jag måste göra i livet innan jag dör...eller Neil för den delen.
Jonas följde med mej upp till Dalarna och ska vara här en vecka till, underbart!! Får se om jag följer med ner till halmstad sen oxå men det är ju så svinigt dyrt med tåg :/ på fredag ska vi iaf till falun och titta på revoked, det ska bli kul.

Ovido - Quiz & Flashcards