malinthoris

Alla inlägg under september 2013

Av malin thoris - 27 september 2013 23:09

På måndag börjar jag plugga på distans och det kommer pågå i drygt ett år. Jag ska läsa till undersköterska och det känns en så länge bra. Känns självklart pirrigt och jag vet inte om jag kommer klara av att ha självdiciplin eller inte. Hoppas jag orkar hålla igång och inte bara skita i det efter ett tag. När jag väl är klar så kommer det kännas så skönt. Skönt att utbilda sej till något "riktigt" så man förhoppningsvis äntligen får ett vettigt jobb och inte bara som vikarie och sommarjobbare. Hade tänkt söka jobb på lassarettet, kan tänka mej att det kan vara en intressant arbetsplats.

Ja det ska bli kul att börja och så åker jag till halmstad på söndag så det är där jag får starta detta. Saknar Jonas så mycket oxå <3
Jag känner mej glad (:

Ovido - Quiz & Flashcards