malinthoris

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2015

Härlig vecka

Av malin thoris - 22 augusti 2015 19:37

Den här veckan har varit så jävla grym rent ut sagt! Träffat så många människor som jag tycker om. Antingen har vi träffats på stan eller så ha de kommit hem till mej på besök. Alltså ni, mina vänner, betyder så sjukt mycket och jag blir så glad och lycklig av att få tillbringa lite tid med er. Känns som jag fyllt på min "konto" lite vad gäller att hänga med sköna människor. Åh ni är för bäst!

Idag är det två veckor kvar till Turkiet ???

Dock är det jävligt nice väder i Sverige nu så man mår ju inte dåligt av att vara hemma heller. Men jag längtar ändå tills vi är framme. Lämna allt. Äta den godaste maten och ligga på stranden med en iskall efes ? det är livet ??

Lite bilder från veckan. Dock inte någon bild på någon vän. Synd. Ni är så vackra.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin thoris - 17 september 2015 16:20

Vad är det som är fel?! Berätta vad fan som händer! Jag blir galen. Klandrar mej själv. Säg något då. Fan va arg jag blir. Jag blir ledsen. ...

Av malin thoris - 23 augusti 2015 22:26

Jag kommer från en liten by som heter Älvdalen, och många, jag säger inte alla, men många av de äldre generationerna är så förbannat djupt inskränkta så det är skrämmande. Så sjukt mycket fördommar vad gäller människor från andra länder. Min far t.ex...

Av malin thoris - 20 augusti 2015 11:47


16! Ja nu är det bara s.e.x.t.o.n dagar kvar. Sedan sitter vi på flyget mot Turkiet. Åh det ska bli så underbart härligt. Att lämna allt här hemma för två veckor. Det enda som jag är lite orolig över är hur Edit ska klara av värmen. Hon kommer ju sjä...

Av malin thoris - 20 augusti 2015 00:15

Vi har älskat varandra så det spelar ingen roll vad du säger. För det vi hade, det var äkta. Du säger attdu aldrig vetat vad dina känslor betytt men det vet jag, för jag har känt dom. När du var ledsen, så ville du aldrig vara ledsen eller visa de...

Av malin thoris - 19 augusti 2015 10:20

Nu har den här bloggen legat på is en lite väl lång tid så nu tänkte jag börja damma av den lite. Jag har tagit en paus (föralltid hoppas jag) från facebook. Jag blev för beroende av att läsa, egentligen ingenting. allt var ju bara skit och man fick ...

Ovido - Quiz & Flashcards