malinthoris

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2013

Hopplöshetens årstid

Av malin thoris - 14 oktober 2013 18:22

Ja, fy fan för hösten. Jag valde verkligen fel årstid för att börja plugga. Jag orkar lixom inte med några problem eller motgångar just nu. Jag vill bara hålla på med sånt som jag redan vet hur det fungerar. Och att lösa frågor, lära mej nytt är jag inte så pepp på just nu. Jag vill hellre göra så lite som möjligt, lägga mej under täcket och bara vänta in våren. Eller om jag hade haft ett aktivt och roligt jobb, som jag hade haft full koll på uppgifterna, så hade jag kunnat tänka mej det oxå. Men inget nytt, inga förändringar.
Jag vill just nu bara kunna vara bland de människor jag älskar och inte behöva bekymra mej över ekonomi eller några måsten. Det kanske låter som jag bara är en lat människa en så är det inte. Jag får ångest direkt jag tänker på plugget, jag drömmer om ångest och vill inte att en ny dag ska börja. Jag vill bara sova bort allt till jorden blir varm och behaglig igen.
Jag saknar Jonas så fruktansvärt mycket varje dag och hade jag haft honom hos mej varje dag, hade jag nog haft mer ork att ta hand om livet. Men livet ligger på botten just nu och jag önskar jag kunde ta en paus från det. Suck! Jag blir så trött på att behöva gå igenom detta varje jävla höst.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin thoris - 17 september 2015 16:20

Vad är det som är fel?! Berätta vad fan som händer! Jag blir galen. Klandrar mej själv. Säg något då. Fan va arg jag blir. Jag blir ledsen. ...

Av malin thoris - 23 augusti 2015 22:26

Jag kommer från en liten by som heter Älvdalen, och många, jag säger inte alla, men många av de äldre generationerna är så förbannat djupt inskränkta så det är skrämmande. Så sjukt mycket fördommar vad gäller människor från andra länder. Min far t.ex...

Av malin thoris - 22 augusti 2015 19:37


Den här veckan har varit så jävla grym rent ut sagt! Träffat så många människor som jag tycker om. Antingen har vi träffats på stan eller så ha de kommit hem till mej på besök. Alltså ni, mina vänner, betyder så sjukt mycket och jag blir så glad och ...

Av malin thoris - 20 augusti 2015 11:47


16! Ja nu är det bara s.e.x.t.o.n dagar kvar. Sedan sitter vi på flyget mot Turkiet. Åh det ska bli så underbart härligt. Att lämna allt här hemma för två veckor. Det enda som jag är lite orolig över är hur Edit ska klara av värmen. Hon kommer ju sjä...

Av malin thoris - 20 augusti 2015 00:15

Vi har älskat varandra så det spelar ingen roll vad du säger. För det vi hade, det var äkta. Du säger attdu aldrig vetat vad dina känslor betytt men det vet jag, för jag har känt dom. När du var ledsen, så ville du aldrig vara ledsen eller visa de...

Ovido - Quiz & Flashcards