malinthoris

Direktlänk till inlägg 23 februari 2014

Lägger ner

Av malin thoris - 23 februari 2014 23:51

Jag blir bara mer och mer förbannad för varje dag som går. På människor och på världen. Jag förstår att inte alla tycker som jag samtidigt som jag har svårt att förstå hur de inte kan göra det. Känner mej för det mesta missförstådd och missanpassad. Jag vet att jag inte kan förändra världen, endast bidra med en liten svag röst. Men snart kokar det över totalt. Jag orkar verkligen inte höra eller se mer misär, samtidigt som det är så viktigt att göra just det. Jag kan bara inte blunda för alla problem, för tänk om alla skulle göra det. Då blir aldrig någonting bättre.

Jag lägger ner. Bara för att sätta emot. För att verkligen visa att jag inte vill bidra till något som då samtidigt bidrar till att världen blir sämre. Jag ska fan bli bonde. Sy egna kläder från ullen från mina får, slakta min ko och äta dens kött, elda av veden från min skog som jag sått och inte köpa ett jävla skit. Ingen teknologi. Bara ha mej själv att sköta och stänga ute allt det onda.

Och då kommer det sluta med att jag drömmer mardrömmar om alla andra, som fortfarande inte har det bättre än mej. Så vad fan ska man göra, hur ska man leva? Så folk verkligen kan börja tro på att man vill och önskar att alla kunde ha det bra. Det räcker aldrig till.

Jag är så trött, utmattad av att ständigt kämpa och argumentera emot er människor som faktiskt är så jävla dumma och bara tänker på er själva. Vrider och vänder på allt jag säger och får mej att bli den dumma i alla sammanhang. Skärp er! Har du inget vettigt att säga, så säg inget alls. Fortsätt du med ditt liv och blunda för alla problem. Men fan om du får all världens skit som jag är förbannad på att bli riktat mot mej.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin thoris - 17 september 2015 16:20

Vad är det som är fel?! Berätta vad fan som händer! Jag blir galen. Klandrar mej själv. Säg något då. Fan va arg jag blir. Jag blir ledsen. ...

Av malin thoris - 23 augusti 2015 22:26

Jag kommer från en liten by som heter Älvdalen, och många, jag säger inte alla, men många av de äldre generationerna är så förbannat djupt inskränkta så det är skrämmande. Så sjukt mycket fördommar vad gäller människor från andra länder. Min far t.ex...

Av malin thoris - 22 augusti 2015 19:37


Den här veckan har varit så jävla grym rent ut sagt! Träffat så många människor som jag tycker om. Antingen har vi träffats på stan eller så ha de kommit hem till mej på besök. Alltså ni, mina vänner, betyder så sjukt mycket och jag blir så glad och ...

Av malin thoris - 20 augusti 2015 11:47


16! Ja nu är det bara s.e.x.t.o.n dagar kvar. Sedan sitter vi på flyget mot Turkiet. Åh det ska bli så underbart härligt. Att lämna allt här hemma för två veckor. Det enda som jag är lite orolig över är hur Edit ska klara av värmen. Hon kommer ju sjä...

Av malin thoris - 20 augusti 2015 00:15

Vi har älskat varandra så det spelar ingen roll vad du säger. För det vi hade, det var äkta. Du säger attdu aldrig vetat vad dina känslor betytt men det vet jag, för jag har känt dom. När du var ledsen, så ville du aldrig vara ledsen eller visa de...

Ovido - Quiz & Flashcards