malinthoris

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av malin thoris - 2 augusti 2012 08:18

Igår träffade jag mina tjejer som jag är kontaktperson till. Vi dansade vid kajen och jag skrattade, det kändes så bra. Tack hörreni!

Av malin thoris - 2 augusti 2012 08:17

Igår lyckades jag faktiskt få i mej en hel bakpotatis med kycklingröra, jag är stolt. Jag kände väl att jag jag var trygg med att äta, som om min hjärna gav mej tillåtelse. Tobbe var med. Så det var kanske därför det gick bra. Idag ska vi luncha igen om det blir fint väder så jag och flickan jag jobbar med kan promenera till stan. Ställde mej på vågen idag igen...-6 kg totalt på snart två veckor. Men jag tror min kropp börjat acceptera mer och mer mat. Skönt.

Men allt är fortfarande upp och ner. Jävla huvud som aldrig låter mej vara. Tankarna lever loppan och gör mej bara ledsen. Snälla hjärta, bli starkt och säg ifrån!

Ovido - Quiz & Flashcards