malinthoris

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av malin thoris - 20 augusti 2012 11:02

Det är lite galet och lite sjukt att staden Halmstad och alla jag känner som bor där, kan få mej att känna sånt lyckorus i hela kroppen. Det är som att jag blir förvandlad direkt jag sätter min fot där. Den här veckan har jag mått så bra. Linnéa sa att det var länge sedan hon såg mej så lycklig. Men jag är lycklig nu oxå, när jag är hemma.. Jag har ju kommit hem till min lilla älskling som jag självklart saknat asmycket när jag varit borta. Idag började hon sitt nya dagis och det var som förväntat inga problem. Hon bara njuter av alla nya människor och leksaker.

Jag måste ner till Halmstad snart igen och nästa gång får nog Abra förlja med :) Tack Linnéa, för allt...älskar dej!!

Ovido - Quiz & Flashcards